Γρήγορη παράδοση
Υψηλή ποιότητα
Σχόλια
0.0
Ευέλικτη πληρωμή

Το καλάθι αγορών είναι άδειο

Βρείτε μας σε

Αγορά Πολιτική πωλήσεων

Όροι και προϋποθέσεις

I. Όροι και ορισμοί:

 

1.1. Ο όρος «δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα» περιγράφει κάθε πληροφορία που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ταυτοποίηση ενός ατόμου, καθώς και κάθε πληροφορία για ένα άτομο που έχει ήδη ταυτοποιηθεί. Ο τρόπος χειρισμού των δεδομένων του αγοραστή περιγράφεται στη Δήλωση απορρήτου.

1.2. Ο όρος «εργάσιμη ημέρα» σημαίνει κάθε ημέρα της εβδομάδας, εκτός από το Σάββατο και την Κυριακή και τις δημόσιες αργίες, οι οποίες κηρύσσονται μη εργάσιμες ημέρες σύμφωνα με τη νομοθεσία της Δημοκρατίας της Λιθουανίας.

1.3. «Ηλεκτρονικό κατάστημα» είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που βρίσκεται στο Διαδίκτυο στη διεύθυνση https://maestrocabins.co.uk/.

1.4. «Πωλητής» - UAB “TIMBER CABINS”, κωδικός νομικής οντότητας 301694566, διεύθυνση καταστατικού Stasiūnų km., Kaišiadorių raj., Kiemelių g. 1C, Λιθουανία, κωδικός πληρωτή ΦΠΑ LT100006187411.

1.5. «Αγοραστής/εσύ» - το πρόσωπο που αγοράζει ή παραγγέλνει Αγαθά στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα ή χρησιμοποιεί άλλες υπηρεσίες που προσφέρονται στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα.

1.6. Ο όρος «Ειδοποίηση απορρήτου» - ορίζει τους σκοπούς, τις πηγές και τις νομικές βάσεις των προσωπικών δεδομένων που συλλέγονται και υποβάλλονται σε επεξεργασία. Καθορίζει επίσης τα δικαιώματα των υποκειμένων των δεδομένων και τη διαδικασία εφαρμογής τους, καθώς και παρέχει άλλες πληροφορίες σχετικά με την προστασία των δεδομένων σας που απαιτούνται από την ισχύουσα νομοθεσία.

1.7. «Προϊόντα» - αγαθά που πωλούνται και υπηρεσίες που προσφέρονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

1.8. «Συμφωνία» - η συμφωνία για την αγορά και την πώληση αγαθών που συνάπτεται μεταξύ του αγοραστή και του πωλητή.

1.9. «Κανόνες» - πρόκειται για τους κανόνες για την αγορά στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

 

II. Γενικές διατάξεις

 

2.1. Οι παρόντες Κανόνες καθορίζουν τους όρους και τις προϋποθέσεις χρήσης του Eshop και τη διαδικασία με την οποία ο Αγοραστής μπορεί να αγοράσει τα Εμπορεύματα που πωλούνται στο Eshop, καθώς και τους όρους σύναψης της Σύμβασης. Καθορίζουν επίσης τη διαδικασία παράδοσης των Αγαθών που αγοράζει ο Αγοραστής και την παροχή υπηρεσιών, τα δικαιώματα, τις υποχρεώσεις και τις ευθύνες του Αγοραστή και του Πωλητή, καθώς και άλλους όρους.

2.2. Το ηλεκτρονικό κατάστημα απευθύνεται σε φυσικά και νομικά πρόσωπα.

2.3. Με την εγγραφή του ή με την υποβολή παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς εγγραφή, ο αγοραστής επιβεβαιώνει ανεπιφύλακτα ότι γνωρίζει δεόντως τους κανόνες και τη Δήλωση απορρήτου και αναλαμβάνει την υποχρέωση να συμμορφώνεται με αυτούς. Ο αγοραστής δεν επιτρέπεται να υποβάλει παραγγελία στο ηλεκτρονικό κατάστημα εάν δεν έχει εξοικειωθεί με τους κανόνες και τη Δήλωση απορρήτου ή δεν συμφωνεί με αυτούς. Στις περιπτώσεις που ο αγοραστής διαφωνεί εν μέρει ή πλήρως με όλους ή μέρος των Κανόνων και/ή της Ειδοποίησης Απορρήτου, δεν πρέπει να εγγραφεί και/ή να υποβάλει παραγγελία, διαφορετικά, θεωρείται ότι ο αγοραστής αξιολογεί και αποδέχεται τις υποχρεώσεις και τις ευθύνες που απορρέουν από αυτή την ενέργεια και συμφωνεί με τους Κανόνες και την Ειδοποίηση Απορρήτου στο σύνολό τους.

2.4. Ο Πωλητής δεν αναλαμβάνει κανέναν κίνδυνο ή ευθύνη και απαλλάσσεται ανεπιφύλακτα από αυτήν, εάν ο Αγοραστής δεν έχει εξοικειωθεί πλήρως ή εν μέρει με τους Κανόνες και τη Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, παρόλο που του δόθηκε η δυνατότητα αυτή.

2.5. Ο Πωλητής επιβεβαιώνει ότι είναι υπεύθυνος για την πώληση των αγαθών που παραγγέλθηκαν στο Eshop και την ορθή παράδοση των αγορασθέντων αγαθών, την ποιότητα των αγαθών, την εκπλήρωση των παραγγελθέντων υπηρεσιών με τις προσπάθειές του ή με τη βοήθεια τρίτων, την ορθή εκπλήρωση των όρων επιστροφής και την εφαρμογή άλλων δικαιωμάτων και υποχρεώσεων του Πωλητή που προβλέπονται από νομικές πράξεις.

2.6. Ο πωλητής έχει το δικαίωμα να αλλάξει τις λειτουργίες του ηλεκτρονικού καταστήματος (αγορά, τρόποι πληρωμής κ.λπ.) ή να ενεργοποιήσει μόνο ορισμένες από αυτές, να περιορίσει την εγγραφή των αγοραστών στο ηλεκτρονικό κατάστημα ή τον αριθμό των εγγεγραμμένων αγοραστών. Επιπλέον, ο πωλητής έχει το δικαίωμα να περιορίσει τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος από συγκεκριμένο Αγοραστή ή να ακυρώσει την εγγραφή του Αγοραστή εάν ο Αγοραστής χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό κατάστημα κατά παράβαση των παρόντων κανόνων, παρεμβαίνει ή επιχειρεί να βλάψει τη σταθερότητα και την ασφάλεια των εργασιών του ηλεκτρονικού καταστήματος ή παραβιάζει με άλλο τρόπο τους νόμους της Δημοκρατίας της Λιθουανίας.

2.7. Ο πωλητής έχει το δικαίωμα να αλλάξει, να διορθώσει ή να συμπληρώσει μονομερώς τους παρόντες Κανόνες. Κατά τις αγορές του στο ηλεκτρονικό κατάστημα, ο αγοραστής υπόκειται στους Κανόνες που ισχύουν κατά τη στιγμή της παραγγελίας, επομένως συνιστάται στον αγοραστή να εξοικειώνεται με τους Κανόνες και τη Δήλωση απορρήτου κάθε φορά που πραγματοποιεί μια αγορά.

 

 

2.8. Ο Πωλητής έχει το δικαίωμα να αναστείλει ή να τερματίσει τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση προς τον Αγοραστή, αλλά πρέπει να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις προς τον Αγοραστή που ανέλαβε πριν από την αναστολή/τερματισμό.

 

III. Εγγραφή στο EShop

 

3.1. Δεν απαιτείται εγγραφή κατά την αγορά στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Οι αγορές μπορούν να πραγματοποιηθούν: i) τόσο μετά από εγγραφή, ii) όσο και χωρίς εγγραφή, iii) τόσο τηλεφωνικά, iv) όσο και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Σε κάθε περίπτωση, ο αγοραστής μπορεί να υποβάλει παραγγελία μόνο αφού προσδιορίσει τα δεδομένα που απαιτούνται για την εκτέλεση της παραγγελίας.

 

3.2. Αγορά με εγγραφή:

 

3.2.1. Για την εγγραφή στο Eshop, ο Αγοραστής πρέπει να καταχωρίσει τα υποχρεωτικά στοιχεία στο πεδίο εγγραφής στο Eshop, βάσει των οποίων δημιουργείται ο λογαριασμός του Αγοραστή, ο οποίος συνδέεται με τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δηλώσει ο Αγοραστής. Κατά τη σύνδεση με το λογαριασμό του στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα, ο Αγοραστής θα πρέπει να χρησιμοποιήσει τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποίησε κατά την αρχική εγγραφή και τον κωδικό πρόσβασης που δημιούργησε,

3.2.2. Ο Αγοραστής έχει το δικαίωμα να αλλάξει, να συμπληρώσει ή να υποβάλει στον Πωλητή αίτημα ακύρωσης της εγγραφής του ανά πάσα στιγμή στον λογαριασμό του,

3.2.3. Ο αγοραστής οφείλει να διατηρεί τα στοιχεία σύνδεσης που δημιούργησε και να μην τα αποκαλύπτει σε τρίτους. Ο αγοραστής είναι υπεύθυνος για κάθε ενέργεια που εκτελείται στο ηλεκτρονικό κατάστημα μετά τη σύνδεση στο λογαριασμό του αγοραστή. Εάν οι υπηρεσίες που παρέχονται από το ηλεκτρονικό κατάστημα χρησιμοποιούνται από τρίτο πρόσωπο που έχει συνδεθεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα χρησιμοποιώντας τα δεδομένα σύνδεσης του αγοραστή, ο πωλητής θεωρεί ότι το πρόσωπο αυτό είναι ο αγοραστής. Ο Αγοραστής οφείλει να ενημερώσει αμέσως τον Πωλητή για την απώλεια των δεδομένων σύνδεσης στην ακόλουθη διεύθυνση επικοινωνίας: info@maestrocasas.gr

3.3. Ο αγοραστής μπορεί να αγοράσει χωρίς εγγραφή, τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μόνο αφού παράσχει τα απαραίτητα στοιχεία για την εκτέλεση της παραγγελίας. Οι παραγγελίες αγαθών που υποβάλλονται μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου υποβάλλονται σε επεξεργασία σύμφωνα με τους κανόνες και υπόκεινται στις διατάξεις της δήλωσης απορρήτου. Με την υποβολή παραγγελίας, ο Αγοραστής συμφωνεί με τους κανόνες και τη Δήλωση απορρήτου και την εφαρμογή τους.

 

3.4. Ο αγοραστής είναι υπεύθυνος για την ορθότητα και την πληρότητα των παρεχόμενων δεδομένων. Εάν τα δεδομένα που παρέχονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα του Αγοραστή αλλάξουν, οφείλει να τα επικαιροποιήσει.

3.5. Με την εγγραφή του στο ηλεκτρονικό κατάστημα ή την υποβολή παραγγελίας, ο αγοραστής επιβεβαιώνει ανεπιφύλακτα ότι

3.5.1. έχει το δικαίωμα να αγοράζει στο ηλεκτρονικό κατάστημα,

3.5.2. είναι υπεύθυνος για την ορθότητα των στοιχείων που παρέχει. Μετά την παροχή εσφαλμένων δεδομένων για τον ίδιο ή για τρίτους, ο αγοραστής είναι υπεύθυνος για τις συνέπειες της παροχής των δεδομένων αυτών.

3.6. Ο Πωλητής δεν ευθύνεται για τη ζημία που υπέστη ο Αγοραστής ή/και τρίτοι επειδή ο Αγοραστής δεν συμμορφώθηκε με τις απαιτήσεις των Κανόνων που σχετίζονται με την υποβολή, αλλαγή ή ενημέρωση των δεδομένων. Εάν ο Αγοραστής παρέχει τα Προσωπικά Δεδομένα τρίτων κατά τη χρήση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος, ο Αγοραστής είναι υπεύθυνος για τη νομιμότητα της υποβολής και της χρήσης αυτών των δεδομένων.

 

IV. Πληροφορίες για το προϊόν

 

4.1. Ο αγοραστής κατανοεί και αναγνωρίζει ότι:

4.1.1. Οι περιγραφές των προϊόντων και οι πληροφορίες σχετικά με τις ιδιότητες των προϊόντων παρέχονται στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα σύμφωνα με τα δεδομένα που έχουν καθοριστεί από τους αντίστοιχους προμηθευτές των προϊόντων. Ο πωλητής δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο των πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά των προϊόντων,

4.1.2. Οι πληροφορίες για το Προϊόν που παρέχονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι γενικές και ενδέχεται να μην ταυτίζονται με τις πληροφορίες που αναγράφονται στη σχετική συσκευασία του Προϊόντος,

4.1.3. η πραγματική εμφάνιση του Προϊόντος (χρώμα, μέγεθος, σχήμα) ενδέχεται να μην ανταποκρίνεται πλήρως στην εικόνα του Προϊόντος στη φωτογραφία στο ηλεκτρονικό κατάστημα λόγω των χαρακτηριστικών της οθόνης του υπολογιστή που χρησιμοποιεί ο Αγοραστής ή άλλων τεχνικών λόγων.

4.2. Εάν το Προϊόν διαθέτει εγγύηση του κατασκευαστή, όλες οι γραπτές πληροφορίες σχετικά με τους όρους της επισυνάπτονται στο Προϊόν.

 

4.3. Εάν λόγω των χαρακτηριστικών των πωλούμενων Προϊόντων, ο Πωλητής θα θεωρηθεί κατασκευαστής, ο Πωλητής θα παρέχει την εγγύηση που προβλέπει η νομοθεσία. Επιπλέον, θα ισχύουν οι ακόλουθοι όροι, εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά στα έγγραφα που παραδίδονται με το Προϊόν:

4.3.1. Εάν εντός της περιόδου εγγύησης των 5 (πέντε) ετών από την ημέρα παράδοσης του προϊόντος στον αγοραστή, εμφανιστούν κρυφά ελαττώματα του προϊόντος, τα οποία δεν προέκυψαν επειδή ο αγοραστής παραβίασε τους κανόνες χρήσης και (ή) αποθήκευσης του προϊόντος, ο αγοραστής οφείλει να αναφέρει αμέσως, αλλά το αργότερο εντός 2 (δύο) μηνών, τις εν λόγω αποκλίσεις στον πωλητή. Μετά την παραλαβή της γνωστοποίησης, ο Πωλητής οφείλει να την εξετάσει εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερών και κατά την κρίση του, ανάλογα με τις σχετικές πραγματικές περιστάσεις, να αντικαταστήσει το Προϊόν με Προϊόν κατάλληλης ποιότητας ή να αφαιρέσει τα ελαττώματα ή να αποζημιώσει τον Αγοραστή για το εύλογο κόστος που προέκυψε για την αφαίρεση των ελαττωμάτων ή να ξεκινήσει διαπραγματεύσεις για μείωση της τιμής του Προϊόντος που αντιστοιχεί στα ελαττώματα,

4.3.2. Ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να απαιτήσει την επιστροφή του καταβληθέντος τιμήματος και να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εάν η παραβίαση των απαιτήσεων για την ποιότητα του προϊόντος αποτελεί θεμελιώδη παραβίαση της σύμβασης. Θεμελιώδης παραβίαση της συμφωνίας υφίσταται όταν το κόστος αποκατάστασης των ελαττωμάτων του προϊόντος υπερβαίνει το 50 (πενήντα) τοις εκατό. της τιμής του Προϊόντος και ο Πωλητής δεν αφαιρεί τα ελαττώματα ή δεν αποζημιώνει τον Αγοραστή για το εύλογο κόστος για την αφαίρεση των ελαττωμάτων ή δεν αντικαθιστά το Προϊόν με Προϊόν κατάλληλης ποιότητας,

4.3.3. Ο Αγοραστής και ο Πωλητής θα συνεργαστούν σε περίπτωση εντοπισμού ελαττωμάτων στο Προϊόν. Ο Αγοραστής θα επιτρέψει στον Πωλητή να διορθώσει τα εντοπισμένα ελαττώματα του Προϊόντος, δηλαδή θα επιτρέψει αμέσως στον Πωλητή ή σε τρίτους που έχει προσλάβει να επιθεωρήσουν το Προϊόν, να αξιολογήσουν τα εντοπισμένα ελαττώματα και να παράσχουν πρόσβαση στο Προϊόν για την εξάλειψη των εντοπισμένων ελαττωμάτων του Προϊόντος. Εάν ο Αγοραστής δεν συνεργαστεί και δεν εκπληρώσει τις συγκεκριμένες υποχρεώσεις, θα θεωρείται ότι ο Αγοραστής παραιτείται από τις αξιώσεις του σχετικά με την ποιότητα του Προϊόντος και ότι το Προϊόν είναι επαρκούς ποιότητας και ο Πωλητής δεν θα είναι υπεύθυνος για τυχόν ζημίες ή απώλειες που προκλήθηκαν από την παράλειψη του Αγοραστή να εκπληρώσει αυτές τις υποχρεώσεις.

4.4. Οι προωθητικές ενέργειες και οι εκπτώσεις μπορούν να εφαρμοστούν στα προϊόντα σύμφωνα με τη διαδικασία που καθορίζει ο Πωλητής. Οι εκπτώσεις δεν μπορούν να συνδυαστούν, εκτός από τις περιπτώσεις όπου οι όροι μιας συγκεκριμένης προσφοράς προβλέπουν διαφορετικά και αυτό ανακοινώνεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, στην ιστοσελίδα του Πωλητή ή στους όρους της προσφοράς.

4.5. Η ποσότητα των αγαθών με έκπτωση μπορεί να είναι περιορισμένη, επομένως ο Πωλητής δεν εγγυάται τη δυνατότητα όλων των Αγοραστών να αγοράσουν τα αγαθά που υπόκεινται σε έκπτωση.

 

V. Τιμή των εμπορευμάτων και διαδικασία πληρωμής

 

5.1. Οι τιμές των αγαθών στο eshop και στη διαμορφωμένη παραγγελία αναγράφονται σε ευρώ με τον φόρο προστιθέμενης αξίας (ΦΠΑ). Ο αγοραστής μπορεί να πληρώσει για τα αγαθά μόνο στο επίσημο νόμισμα της Δημοκρατίας της Λιθουανίας - ευρώ.

5.2. Τα αγαθά πωλούνται στον Αγοραστή στις τιμές που ισχύουν στο ηλεκτρονικό κατάστημα κατά τη στιγμή της παραγγελίας.

5.3. Ο Αγοραστής μπορεί να πληρώσει για τα Είδη με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:

5.3.1. μέσω Google Pay ή Apple Pay χρησιμοποιώντας το σχετικό σύστημα υπηρεσιών επεξεργασίας πληρωμών,

5.3.2. πληρώνοντας με κάρτα πληρωμής. Οι κάρτες VISA ή MASTERCARD είναι αποδεκτές,

5.3.3. με τραπεζικό έμβασμα στον τραπεζικό λογαριασμό του Πωλητή,

5.3.4. χρησιμοποιώντας την υπηρεσία συμβάσεων καταναλωτικής πίστωσης που παρέχουν οι εταιρείες χρηματοδοτικής μίσθωσης,

5.3.5. με άλλους τρόπους, εφόσον αυτοί προσδιορίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

5.4. Κατά την ηλεκτρονική αγορά Αντικειμένων, ο Αγοραστής έχει τη δυνατότητα: i) να καταβάλει ολόκληρη την πληρωμή κατά την παραγγελία του Αντικειμένου ή ii) να καταβάλει πληρωμή σε δόσεις, δηλαδή ο Αγοραστής καταβάλλει το 50 (πενήντα) τοις εκατό της τιμής του Αντικειμένου κατά την παραγγελία του και καταβάλλει το υπόλοιπο μέρος της τιμής του Αντικειμένου μετά την κατασκευή του Αντικειμένου, αλλά το αργότερο εντός 2 (δύο) εργάσιμων ημερών πριν από την ημέρα παράδοσης του παραγγελθέντος Αντικειμένου στον Αγοραστή. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους όρους πληρωμής ανατρέξτε στην ενότητα «Όροι πληρωμής»

5.5. Όταν ο Πωλητής λάβει την πληρωμή για τα Αντικείμενα ή λάβει επιβεβαίωση της χρηματοδότησης της αγοράς (όταν εφαρμόζεται τέτοιος τρόπος πληρωμής και εφόσον ο Αγοραστής έχει επιλέξει τον αντίστοιχο τρόπο πληρωμής όπως προβλέπεται στους Κανόνες), η παραγγελία για τα Αντικείμενα επιβεβαιώνεται.

5.6. Όταν επιλέγεται η πληρωμή των Αντικειμένων σε δόσεις, το τιμολόγιο ΦΠΑ υποβάλλεται στον Αγοραστή μετά την τελική πληρωμή, δηλαδή αφού ο Αγοραστής έχει καταβάλει το πλήρες τίμημα των παραληφθέντων Αντικειμένων.

5.7. Την ευθύνη για την ασφάλεια των δεδομένων κατά την πληρωμή του Αγοραστή στην περίπτωση αυτή φέρει ο πάροχος υπηρεσιών πληρωμών.

5.8. Σύμφωνα με τη διαδικασία που ορίζεται από τις νομικές πράξεις, ένα τιμολόγιο ΦΠΑ ή άλλο λογιστικό έγγραφο που εκδίδεται από τον Πωλητή παρέχεται στον Αγοραστή μέσω του προβλεπόμενου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και μαζί με τα Είδη κατά την παράδοση. Τα δεδομένα του τιμολογίου ΦΠΑ ή άλλου σχετικού εγγράφου δημιουργούνται αυτόματα με βάση τα δεδομένα που παρέχονται από τον Αγοραστή και δεν μπορούν να προσαρμοστούν μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας.

5.9. Η τιμή του Αντικειμένου μπορεί να τροποποιηθεί από τον Πωλητή εάν, λόγω υπαιτιότητας του Αγοραστή ή περιστάσεων που δεν γνωστοποιήθηκαν από τον Αγοραστή κατά τη σύναψη της Σύμβασης, αλλάξουν οι προδιαγραφές ή οι ποιοτικές απαιτήσεις για το Αντικείμενο, οι όροι ή ο τόπος παράδοσης, το αντικείμενο των υπηρεσιών που συζητούνται στη Σύμβαση ή άλλες περιστάσεις, οι οποίες αυξάνουν το κόστος του Πωλητή ή όταν ο Αγοραστής δεν εκπληρώνει τις συμβατικές του υποχρεώσεις, με αποτέλεσμα να επιβαρύνεται ο Πωλητής με πρόσθετο κόστος.

5.10. Εάν η σύμβαση δεν εκπληρωθεί με υπαιτιότητα του Αγοραστή, η καταβληθείσα μερική πληρωμή επιστρέφεται στον Αγοραστή αφού αφαιρεθούν από αυτήν οι παραλείψεις και οι ζημίες του Πωλητή. Στην περίπτωση αυτή, ο Αγοραστής οφείλει επίσης να καλύψει τις ζημίες του Πωλητή, στο βαθμό που αυτές δεν καλύπτονται από το καταβληθέν ποσό.

 

VI. Παραγγελία αγαθών και σύναψη σύμβασης

6.1. Για να παραγγείλει αγαθά από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα, ο Αγοραστής πρέπει να συνδεθεί στον λογαριασμό ηλεκτρονικών αγορών του ή να επιλέξει τη λειτουργία αγοράς χωρίς εγγραφή, αφού παράσχει τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για την εκτέλεση της παραγγελίας.

6.2. Στο ηλεκτρονικό κατάστημα, η σύμβαση αγοράς-πώλησης θεωρείται συναφθείσα από τη στιγμή που ο Αγοραστής, αφού δημιουργήσει το καλάθι αγορών, καθορίσει τη διεύθυνση παράδοσης των Προϊόντων, επιλέξει τον τρόπο πληρωμής και εξοικειωθεί με τους κανόνες και τη Δήλωση απορρήτου, τους όρους εκτέλεσης της παραγγελίας και άλλες πρόσθετες πληροφορίες που του παρέχονται, πατώντας το κατάλληλο κουμπί ή με άλλο τρόπο επιβεβαιώνει την παραγγελία.

6.3. Τα προϊόντα θεωρείται ότι έχουν παραγγελθεί όταν ο Αγοραστής λάβει επιβεβαίωση ότι η παραγγελία έχει εκτελεστεί μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και του κινητού τηλεφώνου που έχει δηλώσει κατά τη στιγμή της παραγγελίας. Κατά την πληρωμή των αγαθών κατά την υποβολή της παραγγελίας, η παραγγελία αρχίζει να εκτελείται μόνο μετά την πίστωση των χρημάτων στον τραπεζικό λογαριασμό του Πωλητή.

6.4. Ανάλογα με τα χαρακτηριστικά των αγαθών, τροποποιήσεις προϊόντων και άλλα ζητήματα ενδέχεται να χρειαστεί να συντονιστούν ακόμη με τον αγοραστή μετά την παραγγελία των αγαθών.

 

VII. Παράδοση και παραλαβή των εμπορευμάτων

 

7.1. Κατά την τοποθέτηση μιας παραγγελίας, ο Αγοραστής επιλέγει τη μέθοδο παράδοσης: παραλαβή από την τοποθεσία που έχει υποδείξει ο Πωλητής, παράδοση στην επιλεγμένη διεύθυνση/σε ταχυδρομείο ή άλλη μέθοδο που καθορίζεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

7.2. Τα Αγαθά θα είναι έτοιμα για παραλαβή ή αποστολή εντός της προθεσμίας που καθορίζεται στο Eshop ή συμφωνείται ξεχωριστά από τα μέρη, υπό την προϋπόθεση ότι ο Πωλητής διαθέτει την κατάλληλη ποσότητα Αγαθών σε απόθεμα και ότι έχει λάβει την πληρωμή για τα Αγαθά.

7.3. Τα Αγαθά πρέπει να παραληφθούν από τον Πωλητή το αργότερο εντός 3 (τριών) εργάσιμων ημερών από την επιβεβαίωση ότι τα παραγγελθέντα Αγαθά βρίσκονται ήδη στην καθορισμένη τοποθεσία και μπορούν να παραληφθούν.

7.4. Ορισμένα Αγαθά ενδέχεται να υπόκεινται σε διαφορετικό χρόνο προετοιμασίας της παραγγελίας από αυτόν που προβλέπεται στη ρήτρα 7.2 των παρόντων Κανόνων.

7.5. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, η παράδοση των Αγαθών μπορεί να καθυστερήσει λόγω απρόβλεπτων περιστάσεων που δεν είναι δυνατόν να ελεγχθούν από τον Πωλητή και τις οποίες ο Πωλητής δεν μπορούσε να ελέγξει και να προβλέψει ευλόγως κατά το χρόνο σύναψης της Σύμβασης. Στην περίπτωση αυτή, ο Πωλητής αναλαμβάνει την υποχρέωση να επικοινωνήσει αμέσως με τον Αγοραστή και να συντονίσει τους όρους παράδοσης και τους λοιπούς όρους των Αγαθών.

7.6. Στο ηλεκτρονικό κατάστημα, ο αγοραστής μπορεί να εξοικειωθεί με τους όρους παράδοσης των αγαθών, τις τιμές, τους όρους δωρεάν παράδοσης και το πόσο θα κοστίσει η παράδοση του επιλεγμένου καλαθιού αγαθών.

7.7. Εάν υπάρχει τουλάχιστον ένα προϊόν στο καλάθι αγορών του Αγοραστή, ο Πωλητής δεν διαθέτει την επιθυμητή ποσότητα ή δεν μπορεί να το παραδώσει στον Αγοραστή εντός του καθορισμένου χρόνου, ο Πωλητής ενημερώνει αμέσως τον Αγοραστή στην ηλεκτρονική διεύθυνση ή στον αριθμό τηλεφώνου που έχει ορίσει και αναφέρει την πιθανή ημερομηνία παράδοσης των αγαθών ή ακυρώνει την παραγγελία. Εάν ο αγοραστής δεν συμφωνεί με την αλλαγμένη προθεσμία παράδοσης των αγαθών, μπορεί να αρνηθεί την παραγγελία. Στην περίπτωση αυτή, εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερών από την ακύρωση της παραγγελίας, ο Πωλητής επιστρέφει στον αγοραστή το ποσό που έχει καταβληθεί για την προηγούμενη παραγγελία.

7.8. Ο Αγοραστής είναι υπεύθυνος για την ορθότητα της διεύθυνσης παράδοσης που έχει δηλώσει κατά την παραγγελία των αγαθών ή στο λογαριασμό και για την παραλαβή/παραλαβή των αγαθών στον συμφωνημένο χρόνο και οφείλει να διασφαλίσει ότι δεν υπάρχουν εμπόδια για την ορθή εκπλήρωση των υποχρεώσεων του Πωλητή που απορρέουν από τη Σύμβαση στον τόπο παράδοσης των αγαθών.

7.9. Ο Αγοραστής πρέπει να ειδοποιήσει εάν οι συνθήκες για την παράδοση των Ειδών είναι περίπλοκες, π.χ. οι δρόμοι είναι αδιάβατοι ή δύσβατοι, τα Είδη δεν μπορούν να παραδοθούν στον καθορισμένο τόπο ή απαιτείται ειδική μεταφορά. Σε μια τέτοια περίπτωση, ο Αγοραστής πρέπει να επιστρέψει επιπλέον τα έξοδα περίπλοκης παράδοσης των Είδη, τα οποία είναι απαραίτητα για την παράδοση των Είδη στον τόπο που έχει υποδείξει ο Πωλητής- ή, εάν ο Πωλητής αρνηθεί να επιστρέψει τα έξοδα τέτοιας παράδοσης των Είδη, ο Πωλητής αναλαμβάνει να παραλάβει τα Είδη από τον πλησιέστερο προσβάσιμο και συμφωνημένο τόπο ο ίδιος και με δικά του έξοδα.

7.10. Ο Πωλητής απαλλάσσεται από την ευθύνη για την παραβίαση των προθεσμιών παράδοσης των Αντικειμένων, εάν τα Αντικείμενα δεν παραδοθούν στον Αγοραστή ή παραδοθούν με καθυστέρηση λόγω υπαιτιότητας τρίτων, μη συνδεδεμένων ή/και ανεξάρτητων από τον Πωλητή, ή λόγω περιστάσεων πέραν του ελέγχου του Αγοραστή.

7.11. Εάν η παράδοση των ειδών είναι αδύνατη χωρίς υπαιτιότητα του Πωλητή (για παράδειγμα, ο Αγοραστής έδωσε λάθος διεύθυνση κατά την παραγγελία των ειδών, ο Αγοραστής ή ο παραλήπτης δεν μπορεί να βρεθεί στην καθορισμένη διεύθυνση κ.λπ.) ή ο Αγοραστής δεν παραλάβει τα αγαθά τη συμφωνημένη ώρα ή ο Αγοραστής δεν παραλάβει τα αγαθά από τον Πωλητή εντός της καθορισμένης προθεσμίας, ο Πωλητής μπορεί, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, να καταγγείλει τη Σύμβαση. Εάν ο Πωλητής καταγγείλει τη Σύμβαση στην περίπτωση που προβλέπεται στην παρούσα ρήτρα, ο Πωλητής επιστρέφει εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερών στον Αγοραστή το ποσό που καταβλήθηκε για τα Είδη στον τραπεζικό λογαριασμό από τον οποίο έγινε η πληρωμή, αφαιρώντας τα έξοδα στα οποία υποβλήθηκε ο Πωλητής για την παράδοση των Είδη και άλλες εύλογες απώλειες και δαπάνες.

7.12. Ο Αγοραστής, κατά την παραλαβή των Αντικειμένων, οφείλει να επιθεωρήσει την αποστολή. Όταν διαπιστώσει ελαττώματα κατά την παράδοση των Αντικειμένων, ο Αγοραστής δεν πρέπει να αποδεχθεί τα παραδοθέντα Αντικείμενα και πρέπει να αναφέρει τα ελαττώματα στα έγγραφα παραλαβής των Αντικειμένων.

7.13. Εάν ο Αγοραστής παραλάβει τα Αντικείμενα χωρίς να διευκρινίσει παρατηρήσεις σχετικά με την ποσότητα ή/και την ποιότητα των Αντικειμένων στα έγγραφα παραλαβής, θεωρείται ότι ο Αγοραστής έχει παραλάβει τα Αντικείμενα πλήρη και ακέραια.

7.14. Ο Αγοραστής οφείλει να ενημερώσει τον Πωλητή για το κατεστραμμένο Αντικείμενο με τους τρόπους που ορίζονται στους παρόντες Κανόνες.

7.15. Ο κίνδυνος τυχαίας απώλειας ή φθοράς των αγαθών μεταβαίνει στον Αγοραστή από τη στιγμή που τα Αντικείμενα παραδίδονται στον Αγοραστή ή παραδίδονται στην παρεχόμενη διεύθυνση.

 

VIII. Ακύρωση της σύμβασης, ανταλλαγή και επιστροφή αγαθών

8.1. Ο Αγοραστής, ακολουθώντας τη διαδικασία που καθορίζεται στο παρόν τμήμα των Κανόνων, έχει το δικαίωμα εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερών να ακυρώσει την εξ αποστάσεως συναφθείσα Σύμβαση και να επιστρέψει τα Αγαθά που αγόρασε στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα χωρίς να προσδιορίσει τον λόγο της επιστροφής. Ο Αγοραστής μπορεί να κάνει χρήση αυτού του δικαιώματος υπαναχώρησης από τη σύμβαση μόνο εάν θεωρείται καταναλωτής, δηλαδή φυσικό πρόσωπο που δηλώνει τη βούλησή του να αγοράσει, αγοράζει και χρησιμοποιεί ένα προϊόν για την ικανοποίηση προσωπικών, οικογενειακών και οικιακών αναγκών, που δεν σχετίζονται με επιχείρηση ή επάγγελμα.

 

8.2. Για να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη Σύμβαση, ο Αγοραστής πρέπει να ειδοποιήσει τον Πωλητή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση info@maestrocasas.gr ή μέσω του λογαριασμού του ηλεκτρονικού καταστήματος.

8.3. Ο Αγοραστής οφείλει να επιστρέψει τα Αγαθά στον Πωλητή με δικά του έξοδα το αργότερο εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερών από την υποβολή της ειδοποίησης ακύρωσης της παραγγελίας, παραδίδοντας τα Αγαθά στον Πωλητή.

8.4. Τα επιστρεφόμενα Προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική και άθικτη συσκευασία τους (μαζί με τις οδηγίες και την κάρτα εγγύησης, εάν αυτές παρασχέθηκαν με το Προϊόν). Εάν το Προϊόν δεν είναι σωστά συναρμολογημένο και συσκευασμένο, ο Πωλητής έχει το δικαίωμα να μην το δεχτεί. Κατά την επιστροφή των Προϊόντων, ο αγοραστής πρέπει να επισυνάψει τα έγγραφα αγοράς. Είναι επίσης απαραίτητο να συμπληρώσει και να υπογράψει το έντυπο επιστροφής του προϊόντος που παρέχεται από τον Πωλητή.

8.5. Τα προϊόντα δεν μπορούν να επιστραφούν εάν έχουν χρησιμοποιηθεί, έχουν υποστεί ζημιά ή/και έχουν χάσει την εμπορική τους εμφάνιση (οι αλλαγές στην εμφάνιση του προϊόντος ή της συσκευασίας του, οι οποίες είναι απαραίτητες για την επιθεώρηση του προϊόντος, δεν θεωρούνται ουσιαστικές αλλαγές στην εμφάνιση του προϊόντος).

8.6. Ο αγοραστής δεν έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη Σύμβαση και να επιστρέψει τα ακόλουθα Αγαθά:

8.6.1. Αγαθά που έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχει καθορίσει ο αγοραστής ή έχουν προσαρμοστεί στις προσωπικές του ανάγκες,

8.6.2. για υπηρεσίες που έχουν παρασχεθεί πλήρως στον αγοραστή, εφόσον η ρητή συγκατάθεση του αγοραστή και η αναγνώριση ότι θα χάσει το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση όταν ο πωλητής εκπληρώσει πλήρως τη σύμβαση ελήφθη πριν από την παροχή των υπηρεσιών,

8.6.3. Αγαθά τα οποία ο Αγοραστής έχει χρησιμοποιήσει, τα οποία έχουν υποστεί ζημιά, έχει καταστραφεί η συσκευασία ή λόγω άλλων ενεργειών του Αγοραστή, τα Αγαθά έχουν χάσει την εμπορική τους εμφάνιση, όχι το πλήρες σύνολο των Αγαθών (για παράδειγμα, συγκεκριμένα μέρη των Αγαθών έχουν χαθεί, δεν υπάρχει εγχειρίδιο χρήσης ή βιβλιάριο εγγύησης, εάν είχε εκδοθεί, κ.λπ,)

8.6.4. άλλα Εμπορεύματα, τα οποία ο Πωλητής έχει το δικαίωμα να αρνηθεί να αποδεχθεί κατόπιν έγκυρων νομικών πράξεων.

8.7. Ο Πωλητής επιστρέφει τα ποσά που καταβλήθηκαν για τα επιστρεφόμενα Αγαθά στον Αγοραστή το αργότερο εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερών από την ημέρα επιστροφής των Αγαθών στον Πωλητή, μεταφέροντας τα χρήματα στο λογαριασμό του Αγοραστή που αναφέρεται στα έγγραφα επιστροφής.

 

8.8. Εάν το Προϊόν που παραδόθηκε στον Αγοραστή δεν πληροί τις ποιοτικές απαιτήσεις, δίνεται η δυνατότητα στον Αγοραστή εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερών να το αντικαταστήσει με άλλο, παρόμοιο Προϊόν ή να το επιστρέψει, ακολουθώντας τη διαδικασία επιστροφής που προβλέπεται στο παρόν τμήμα των Κανόνων.

8.9. Τα Προϊόντα θεωρούνται κακής ποιότητας εάν τα Προϊόντα περιέχουν συστατικά που απαγορεύονται από τη νομοθεσία, εάν τα βασικά χαρακτηριστικά των Προϊόντων έχουν αλλάξει λόγω ακατάλληλων συνθηκών αποθήκευσης πριν από την παράδοση των Προϊόντων στον Αγοραστή, εάν τα Προϊόντα έχουν υποστεί μηχανική βλάβη ή εάν υπάρχουν άλλα ελαττώματα στην ποιότητα των Προϊόντων.

8.10. Εάν τα επιστρεφόμενα Αντικείμενα παραδόθηκαν μέσω άλλου προσώπου, δηλαδή ο Αγοραστής επέλεξε τη μέθοδο παράδοσης των Αντικειμένων, η οποία υπόκειται σε πρόσθετη αμοιβή υπηρεσιών, ο Πωλητής έχει το δικαίωμα να αφαιρέσει τα έξοδα στα οποία υποβλήθηκε ο Πωλητής για την παράδοση των Αντικειμένων από το ποσό που καταβλήθηκε για τα Αντικείμενα που επιστράφηκαν στον Αγοραστή.

 

IX. Επεξεργασία προσωπικών δεδομένων

9.1. Κατά την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, καθοδηγούμαστε από τη Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, η οποία δημοσιεύεται στον ιστότοπο www.maestrocabins.co.uk.

 

X. Τελικές διατάξεις

10.1. Στους παρόντες κανόνες εφαρμόζεται το δίκαιο της Δημοκρατίας της Λιθουανίας.

10.2. Όλες οι διαφορές ή διαφωνίες που απορρέουν από τους παρόντες κανόνες ή σχετίζονται με αυτούς επιλύονται με διαπραγμάτευση. Σε περίπτωση αδυναμίας επίτευξης συμφωνίας, η διαφορά θα επιλύεται στο δικαστήριο της Δημοκρατίας της Λιθουανίας με βάση την έδρα του Πωλητή σύμφωνα με τις νομικές πράξεις της Δημοκρατίας της Λιθουανίας.

10.3. Σε περίπτωση ζημίας, το υπαίτιο μέρος αποζημιώνει το άλλο μέρος μόνο για τις άμεσες απώλειες σύμφωνα με τη διαδικασία και τους λόγους που καθορίζονται από τις νομικές πράξεις της Δημοκρατίας της Λιθουανίας.

10.4. Ο αγοραστής μπορεί να επικοινωνήσει με τον πωλητή σχετικά με τα αγαθά που αγόρασε στο ηλεκτρονικό κατάστημα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@maestrocasas.gr, στο τηλέφωνο +44 20 4587 5586 ή μέσω του λογαριασμού σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα τις εργάσιμες ημέρες από τις 9 π.μ. έως τις 6 μ.μ.

 

10.5. Ο αγοραστής, εφόσον θεωρείται καταναλωτής, μπορεί επίσης να απευθυνθεί στην Κρατική Υπηρεσία Προστασίας των Δικαιωμάτων του Καταναλωτή (https://www.vvtat.lt) λόγω παραβίασης των δικαιωμάτων του με τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Ο Αγοραστής αναλαμβάνει την υποχρέωση να καθαρίσει και να απορρίψει τα απόβλητα κατασκευής μετά την ολοκλήρωση των εργασιών με δικά του έξοδα και δαπάνες.

 

Ο αγοραστής αναλαμβάνει την υποχρέωση να καθαρίσει και να απορρίψει τα οικοδομικά απόβλητα μετά την ολοκλήρωση των εργασιών με δικά του έξοδα και δαπάνες

maestrocasas.gr
TimberCabins

Η Timber Cabins χρησιμοποιεί τέσσερις κύριους τύπους cookies.

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συμφωνείτε με τα απαραίτητα cookies. Μπορείτε επίσης να αποδεχτείτε τη χρήση άλλων cookies. Πολιτική απορρήτου